|
Podrška
Servis
|
 |
 |
 |
Buderus servisVaš uređaj ima dodatnu vrijednost:
ovlašteno puštanje u pogon za Vas je besplatno!
Zbog Vaše sigurnosti i komfora, te optimalnog iskorištenja uređaja, jamstvo vrijedi isključivo ako puštanje u pogon izvede ovlašteni serviser Bosch toplinske tehnike.
Puštanje u pogon, a kasnije i sve ostale servisne intervencije, možete dogovoriti direktno s Vama najbližim ovlaštenim serviserom, pozivom u Kontakt centar My Service na broj 072 23 23 23, ili otvaranjem vlastitog radnog naloga koji će biti upućen ovlaštenom servisu. |
Puštanje u pogon
Kako biste ostvarili jamstvena prava, te potpunu sigurnost i komfor korištenja Vašeg uređaja, puštanje u pogon mora obaviti ovlašteni servis Bosch toplinske tehnike My Service.
Ovlašteno puštanje u pogon za Vas je besplatno.
|
 |
|
Prvi godišnji servis
Prvi godišnji servis je uvjet jamstva u drugoj godini korištenja uređaja od datuma ovlaštenog puštanja u pogon. Prvi godišnji servis mora obaviti ovlašteni serviser Bosch toplinske tehnike My Service. Trošak prvog godišnjeg servisa snosi korisnik uređaja.
|
 |
|
Kako do servisa?
Ovlašteni servis, za puštanje u pogon i sve servisne intervencije, možete angažirati direktnim pozivom Vama najbližem ili preporučenom ovlaštenom serviseru, pozivom u Kontakt centar My Service na broj 072 23 23 23 ili otvaranjem vlastitog radnog naloga koji će biti upućen ovlaštenom serviseru.
|
 |
|
Što je My Service?
My Service je globalni naziv mreže ugovornih ovlaštenih servisnih partnera Bosch toplinske tehnike. Serviseri mreže My Service u konstantnom su postupku usavršavanja i kontrole kvalitete kako bi Vam pružili vrhunsku uslugu, te stručno i učinkovito brinuli za siguran i besprijekoran rad Vašeg uređaja.
|
 |
|
Kontakt centar My Service
Kontakt centar je centralna komunikacijska točka koja Vas brzo, jednostavno i učinkovito povezuje s ovlaštenom servisnom mrežom My Service. Ljubazni i informativni djelatnici Kontakt centra na raspolaganju su Vam kako bi umjesto Vas pronašli i angažirali odgovarajući ovlašteni servis. Možete im se obratiti s potrebom za puštanjem u pogon, prvim godišnjim servisom, popravkom ili održavanjem uređaja, u jamstvenom roku ili izvan njega.
Kontakt centar My Service možete nazvati na broj 072 23 23 23, po cijeni lokalnog poziva.
|
 |
|
Vlastiti radni nalog?
Ovlašteni servis možete za servisnu intervenciju angažirati i online upućivanjem radnog naloga, koji ćete ispuniti na ovoj stranici, a do kojega dolazite klikom na link "Zahtjev za radni nalog". Nakon što ga ispunite i potvrdite, radni nalog bit će isporučen direktno izabranom ovlaštenom servisu na njegovoj stranici zaštićenoj lozinkom.
|
 |
|
|
|